Z list zakupów w aplikacji Blix korzysta już rekordowa liczba konsumentów

Blix to aplikacja mobilna udostępniająca użytkownikom (a jest ich już ponad 6 000 000!) gazetki promocyjne. Jej najnowsza funkcja – możliwość tworzenia list zakupów już po 6 miesiącach od uruchomienia, zyskała rekordową liczbę zwolenników – większą, niż spodziewali się jej twórcy.

Aplikacja Blix w liczbach

Liczby mówią same za siebie – aplikacja Blix gromadząca w jednym miejscu wszystkie gazetki promocyjne pobrana została ponad 6 000 000 razy, a średnio w ciągu miesiąca uruchamiana jest na telefonach użytkowników łącznie nawet 25 000 000 razy.

Co stoi za sukcesem Blixa? Dostęp do wszystkich aktualnych promocji w jednym miejscu – bez wychodzenia z domu i bez pobierania papierowych katalogów. Wszystkie aktualne promocje i gazetki sklepowe z takich sklepów jak Biedronka, Lidl, Auchan, Netto, Pepco, Hebe, Rossmann czy Carrefour są zawsze dostępne na smartfonie konsumenta, który dowie się o nich jako pierwszy dzięki mobilnym powiadomieniom. Dodatkowo aplikacja pozwala na zapisanie cyfrowych wersji swoich kart lojalnościowych — koniec z plastikowymi odpowiednikami niepotrzebnie zajmującymi miejsce w portfelu.

Największa lista zakupów w Polsce

Ale to nie wszystko – w styczniu bieżącego roku twórcy Blix uruchomili nową funkcję aplikacji – listę zakupów. 

Jak działa? Konsument, przeglądając gazetki promocyjne, może w prosty i wygodny sposób dopisać do listy lub zaznaczyć na gazetce interesujący go produkt, a gdy już to zrobi – wyświetlą mu się promocje na artykuł, który właśnie wybrał. Może także na bieżąco odznaczać włożone do koszyka artykuły, a ponadto udostępnić listę zakupów członkom rodziny. 

Dzięki temu użytkownicy Blixa jeszcze przed wyjściem z domu zaplanują zakupy, wybiorą dogodne dla nich okazje cenowe oraz poinformują rodzinę o brakujących produktach. To z kolei duże udogodnienie, oszczędność czasu, a także szansa na podreperowanie budżetu domowego.

Sukces najnowszej funkcji Blixa

W ostatnim miesiącu z listy zakupów skorzystało niemal 400 000 osób, czyli około 30% użytkowników aplikacji Blix. Z kolei w ciągu ostatnich trzech miesięcy Polacy do swoich list dodali łącznie około 10 milionów produktów. Jak mówi Tomasz Jabłoński – prezes Grupy Mobilnej Qpony-Blix – “popularność tego rozwiązania przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania”

A że apetyt rośnie w miarę jedzenia, Tomasz Jabłoński zapowiada rozbudowanie listy zakupów o nowe funkcje oraz dotarcie do jeszcze większej grupy odbiorców.  

Aplikacja Blix (dostępna na miliardy urządzeń z systemem Android oraz iOS) jest partnerem serwisu reklamafmcg.pl

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *