[INFOGRAFIKA] Badania dowodzą, że konsumenci chętnie wybierają lokalne produkty

Klienci robiący regularnie zakupy spożywcze przyznają, że odczuwają potrzebę nabywania lokalnych produktów. Przy wyborze takich produktów najważniejsza jest jakość, a dopiero później cena czy ekologia.

Najchętniej kupowane są mięso, wędliny, warzywa i owoce, natomiast pieczywo i alkohol cieszą się najmniejszym zainteresowaniem ze strony konsumentów poszukujących lokalnych produktów.

Dane zostały zebrane na podstawie badania przeprowadzonego na zlecenie portalu Reklama FMCG oraz Grupy Mobilnej Qpony-Blix wśród 620 osób bezpośrednio robiących zakupy w sieciach handlowych. Uczestniczyły w nim tylko te osoby, które na wstępie rozmowy wyraźnie zadeklarowały, że regularnie same robią zakupy – minimum raz w tygodniu.

Przeczytaj więcej na ten temat w raporcie z badania na biznes.interia.pl

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *