Wnioski najnowszego artykułu MondayNews, opublikowanego na portalu Money.pl, są jednoznaczne – gazetki promocyjne w wersji online to szereg korzyści dla retailerów. Ci z kolei coraz chętniej korzystają z połączenia publikacji internetowych i nowych technologii – między innymi z geofencingu.
E-wydania wygrywają z gazetkami papierowymi
Jak zaznaczają eksperci w publikacji MondayNews, tradycyjne, papierowe wydania gazetek promocyjnych zaczynają ustępować ich nowoczesnej odsłonie online. A dzieje się tak chociażby dlatego, że informacje zwrotne oraz możliwość dostosowania komunikatu do odbiorcy w przypadku e-wydań jest nieporównywalnie większa.
Jak zaznacza Mariola Skolimowska z sieci Netto – gazetki promocyjne dostępne przez internet pozwalają na regularne monitorowanie ich odsłon oraz sprawdzanie, ile czasu użytkownik spędził na przeglądaniu danego produktu. Wszystko to możliwe jest dzięki badaniom fokusowym i eyetrackingowym.
Krzysztof Szulka z sieci POLOmarket mówi o pomiarze odsłon gazetek promocyjnych, a następnie połączeniu go z efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline), dzięki czemu retailer może zmierzyć skuteczność swojej kampanii oraz dostosować i zmierzyć koszty dotarcia do konsumentów.
Krzysztof Łuczak z polskiego startupu Proxi.cloud zwraca uwagę na popularność wyżej wymienionych badań konsumenckich w Europie Zachodniej i USA oraz na to, że geofencing gazetek promocyjnych dopiero wchodzi na polski rynek.
O tych oraz o innych możliwościach płynących z gazetek promocyjnych online przeczytacie w artykule MondayNews opublikowanym na Money.pl